احتمالا قیمت اپل‌واچ از ۳۵۰ تا ۵۰۰۰ دلار خواهند بود
نوشته شده توسط : ali
اپل در جریان برگزاری مراسم معرفی آیفون‌ ۶، اپل‌واچ، ساعت هوشمند جدید خود را نیز معرفی کرد و وعده‌ی عرضه‌ی آن را در ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی داد

اپل در جریان برگزاری مراسم معرفی آیفون‌ ۶، اپل‌واچ، ساعت هوشمند جدید خود را نیز معرفی کرد و وعده‌ی عرضه‌ی آن را در ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی داد. حال گزارشی منتشر شده که حکایت از قیمت ۵٫۰۰ دلاری برای نسخه‌ی استیل و ۵٫۰۰۰ دلاری برای نسخه‌ی طلایی اپل‌واچ دارد.

وب‌سایت فرانسوی iGen.fr با انتشار گزارشی قیمت نسخه‌های مختلف ساعت‌هوشمند اپل را اعلام کرده است. براساس این گزارش نسخه‌ی استیل ساعت‌هوشمند اپل قیمتی برابر ۵٫۰۰ دلار داشته و نسخه‌ی طلایی آن نیز بین ۴٫۰۰۰ تا ۵٫۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. iGen.fr پیش از این نیز اطلاعاتی را در مورد ابعاد آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس منتشر کرده بود که به حقیقت تبدیل شدند.

اپل قیمت ارزان‌ترین نسخه‌ی اپل‌واچ را ۳۵۰ دلار اعلام کرده که با توجه به نسخه‌های موجود به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی آلومینیومی برچسب قسمت ۳۵۰ دلاری را مال خود خواهد کرد. برآوردهای انجام شده نشان از این دارد که قیمت نسخه‌ی طلایی حداقل ۱٫۰۰۰ دلار و حداکثر ۵٫۰۰۰ دلار خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده، اپل برای عرضه‌ی ساعت هوشمند خود همزمان با روز ولنتاین برنامه‌ریزی کرده است. پیش‌تر گزارشی منتشر شده بود که احتمال عرضه‌ی اپل‌واچ در بازه‌ی زمانی تعیین شده را بسیار ضعیف خوانده بود. iGen.fr با اشاره به آماده‌سازی تولیدکنندگان و فروشندگان، احتمال عرضه‌ی ساعت‌هوشمند اپل در میانه‌های ماه فوریه را بسیار بالا می‌داند. آنجلا آرنتز، قائم‌مقام فروش و فروشگاه آنلاین اپل وعده‌ی عرضه‌ی اپل‌واچ را در بهار ۲۰۱۵ داده است.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 2498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: